Thursday, July 31, 2008

dream a little, dream of me

aku ade seorg kawan yg agak sengal. opss.. pembetulan sebenarnya dia sangat sengal. nama dia elmo (bkn nama sebenar). dia adalah seorg gadis yg sgt suka merapu dan merepek. untuk mengetahui tahap kemerapuan dan kesengalan si gadis genit ini sila baca perbualan di bawah ini :

elmo : aku ade cerita best nak story kat kau. ( dgn nada excited)

aku : pasal ape? (buat muka malas nak layan)

elmo : pasal kau.. ( tersengih-sengih)

aku : pasal ape lak? ( tiba-tiba jadi berminat nak dgr)

elmo : last week, 3 hari berturut-turut aku mimpikan kau.. ( buat muka konon2 ade misteri)

aku : mimpi pasal ape eh? ( teruja)

elmo : aku mimpi kau bertunang.. ( sekali lagi buat muka misteri)

aku : ek? dgn siapa? kau nampak x muka org 2? hensem x? ( bertalu-talu soalan di tujukan
dgn nada triple teruja)

elmo : aku dah tau. kau mesti teruja punya.. ( cuba main tarik tali )

aku : cakap le ngan siapa ( separa merayu. elmo sgt suka kalu org merayu kat dia. teruja!)

elmo : hensem, kulit dia cerah. kau kenal dia ( masih berteka-teki)

aku : baik kau cakap sebelum aku simbah air ni kat muka kau ( mengugut )

elmo : jgn le garang sgt. takut i... ( buat suara miang )

aku : siapa?! ( hampir2 hilang sabar)

elmo : nama dia ada aziz kat belakang..

aku : abdul aziz ke?

elmo : bukan..

aku : si ajis 2 ke?

elmo : bukan..

aku : mana ade aku kenal org nama aziz selain 2 org mangkuk tu.

elmo : cuba lagi. dah nak dekat 2..

aku : xkan aaron aziz kot? dia dah kawin le.

elmo : bukan..

aku : malas lah nak teka beritau jelah. (putus asa)

elmo : betul kau nak tau?

aku : ye! siape?

elmo : jangan nyesal..

aku : x nye

elmo : betul ni?

aku : iye..

elmo : NIK AZIZ ( dgn muka selamba sambil ketawa terbahak-bahak)

aku : kau ni @#$(*&^%%$%@!&!

sesungguhnya aku sangat menyesal kerana terperangkap dalam perbualan bodoh seperti ini dgn si elmo 2. kesimpulannya, kawan aku ni memang sengal dan sedaya upaya cuba menjadi pak lawak yg x lawak langsung. cuba lagi ye elmo. practice make perfect. mane tau dgn lawak bodoh kau ni , kau boleh menang title Raja Lawak astro next season..

7 comments:

yoshz said...

Apa la kaitan kamu dgn nik aziz...
Sampai org mimpi camtu?
Huhu..

d.o.n.u.t.m.a.n.i.s said...

ntah.. rasanye xde kaitan langsung antara saye dan nik aziz.
maybe bakal suami saye seorg ustaz kot. who knows...

Danielle_Corleone said...

hehe. ni kira lawak ok gak ni!

d.o.n.u.t.m.a.n.i.s said...

lawak gak eh?

S.YanaZ said...

Donut yg manis,

ha.ha.
Kalau betol mimpi elmo, sila kejar dia dgn parang satu stadium,ok.

d.o.n.u.t.m.a.n.i.s said...

definitely akan ku kejar dia dgn parang hehehe...

lil' Munchkin said...

elmo ittew memang resminya begitu...

kalo kite yg menjadi bahan spesimen, mmg terase mahu meng-sideback kick-kan saje dirinya ittew...