Wednesday, July 23, 2008

aku sepatutnya rasa happy tapi

kenapa aku rasa sebaliknya. sekrg ni perasaan yg aku ade hanyalah rasa nak nangis. nak nangis kuat2 cam anak sedara aku selalu buat sambil guling2 kat lantai. korang x payah pujuk. biar je aku nangis puas2.

betul le ape mat salleh kate : be careful of what u wish 4, u might just get it.

ya, dulu memang aku nak tapi

sekrg aku dah x nak.

aku buat ape pun or cakap ape pun sekrg ni dah xde guna dah. benda dah jadi x boleh undo. kalau aku pnya kuasa nak mengubah kenyataan tu x lah aku semiserable ini.

what to do? just face it je lah. hadapi dengan senyuman bak kata Dewa 19. tapi boleh ke aku terus tersenyum dengan ape yg dah berlaku? it is easier said than done.

haih.... hari ni je entah berapa kali aku mengeluh. x baik mengeluh, aku tahu but can't help it.

sekrg ni hujan turun dengan lebatnye di selang-seli dengan panahan petir. mcm tau2 je aku ni tgh miserable.

xde siape faham perasaan aku sekrg ni dan aku x minta untuk difahami. i just need time to swallow this whole thing. i need to be on my own. bertenang...

tadi bertukar pendapat dgn Adele. dari cara percakapan dia aku rasa dia dpt teka ape yg tgh bermain dlm otak aku ni it just she didn't say it out loud. nak jaga hati. kata2 dia buat aku rasa extra terkilan. pasrah, yup that the most suitable word to sum up my feeling right now.

kita merancang Tuhan yg menentukan. dah memang tertulis itulah nasib aku, itulah perjalanan hidup aku. tapi aku percaya everything happens for a reason. i might not see it now but maybe later i'll be thankful for it happen to me.

walau pahit mcm mana sekali pun aku xde pilihan just telan jelah. this time life really spat me out big time.

No comments: