Thursday, July 17, 2008

panas hati

hari ni kenapa semua org menaikkan darah aku? sesungguhnya aku tersangatlah MARAH + SAKIT HATI terhadap makhluk Allah ni. kalau mereka ade dpn mata aku ni dah lama aku ketuk kepala mereka. BENCI betol!!!!!!

susah sgt ke kalian nak membls message aku? aku bertanyakan tentang sesuatu yg berfaedah bukan mengajak kamu untuk membazirkan kredit dgn omong kosong.

jawapan cliche dr hamba Allah yg 24 jam aku menunggu reply dr die : sorry xde kredit.

damn

alasan cliche yg membuatkan aku x jadi nak marah. fine, aku paham.

lagi satu alasan yg x masuk akal dr makhluk Allah yg kedua : sori aku x ingat letak hp kat mane semlm. ni baru je jumpe.

bullshit

aku kenal kau dah lama. jgn nak menipu boleh x? kau dan hp mcm adik-beradik kembar siam yg melekat antara satu sama lain sejak dari dlm perut ibu dan lahir ke dunia ini memang x boleh nak dipisahkan. lain kali buat alasan logik sket boleh x?

aku lebih suka dgr jwpan cliche drpd jawapan yg x masuk akal. kalau rasa2 mcm xnak jawab soalan aku just let me know and i'll delete your number from my phone. kamu ni adalah makhluk tuhan paling bodoh, tau x?

No comments: