Monday, July 7, 2008

kita serupa

kegemaran aku sekrg ni adalah membaca blog. macam2 kisah yg aku dpt hasil dari pembacaan aku. ada yg kelakar, sempoi dan jugak sedih dan touching. setiap satu kisah yg aku baca kadang2 memberi kesan kepd aku. baru aku tau sekarg yg bukan aku sorang

rasa dunia ni x adil

bertepuk sebelah tangan

mencari ketenangan jiwa

dikhianati org yg dipercayai

jiwa kacau

memendam perasaan

mencari cinta di tempat dan waktu yg salah

terpaksa meneruskan kehidupan tanpa kehadiran insan bergelar ayah

ramai lagi makhluk Allah di atas dunia ini merasakan apa yg aku rasa. selama ini aku ingatkan hanya aku sorg sahaja yg melalui semua itu. walaupun kita x kenal antara satu sama lain dan mempunyai pegangan hidup yg berbeza but sometimes we share something in common without knowing it. kita serupa....


No comments: